ZWROT I WYMIANA
1. Akceptujemy zwroty lub wymianę zakupionego towaru w oryginalnym opakowaniu, w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania.
2. Nie przyjmujemy zwrotów towarów zrobionych bezpośrednio na zamówienie Klienta, gdy usługa została wykonana w pełni za zgodą konsumenta (który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez producenta utraci prawo odstąpienia od umowy).
3. Klient ma prawo odstąpić od umowy lub dokonać wymiany w ciągu 14 dni od daty dokonania zakupu.
4. Podstawą uznania odstąpienia od umowy lub wymiany produktu jest oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub oświadczenie o chęci wymiany zakupionego produktu oraz otrzymany przy zakupie paragon.
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
6. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 5 dni roboczych, od daty otrzymania przez nas przesyłki.
7. W przypadku zwrócenia części zakupów przy których klient nabył dogodność darmowej przesyłki zwrócona kwota będzie potrącona o koszt wysyłki.
8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej zamawiającego.
REKLAMACJE
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient może odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności (nie dotyczy towarów zrobionych na indywidualne zamówienie Klienta).
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.